loading...
مستضعفین | ویدئو کلوب
omid بازدید : 390 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

رسوایی دیگر در شبکه من و تو، این شبکه سلطنت طلب را به سقوط، نزدیکتر کرد…

 

سالومه سیدنیا ، یکی از مجریان تلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از اجرای برنامه «سالی تاک» و برنامه بی‌محتوا و خسته‌کننده «سمت نو»، از سوی مدیریت شبکه مأموریت یافت تا با تولید برنامه‌ای تازه جلوی ریزش مخاطبان را بگیرد. وی با تغییر قالب و دکور برنامه تکراری «جواب با سالومه» کوشید مشکل را رفع کند، اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، در جلب نظر بینندگان شکست خورد و موفق نشد آنان را با خود همراه کند.

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

این عدم موفقیت تا آن جایی پیش رفت که مدیریت تلویزیون «من و تو» حدود ۲ ماه است که آنتن را از وی گرفته تا بیش از این «من و تو» ضرر نبیند. شکست پی در پی سالومه سیدنیا در شبکه «من و تو» او را بر خلاف دیگر مجریان، تبدیل به مهره‌ای سوخته در این تلویزیون لندنی کرده است.

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

سروش تهرانی ـ همسر سابق سالومه

اما این پایان شکست و سرخوردگی سالومه نیست؛ سیدنیا که پس از برگزاری سری نخست برنامه «آکادمی‌گوگوش» با برنده این مسابقه یعنی سروش تهرانی ازدواج کرده بود، چندی پیش از وی جدا شد.

سروش تهرانی که از روابط خارج از عرف همسرش (سالومه سیدنیا) با دیگر مجریان و عوامل مرد شبکه به ستوه آمده بود، پس از مدت کوتاهی او را طلاق داد. این مسأله‌ای است که بیش از نیمی‌از مخاطبان شبکه «من و تو» آن را تأیید می‌کنند و به آن اذعان می‌نمایند.

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

فساد اخلاقی سالومه سیدنیا

گفتنی‌است، بدنامی‌های سالومه سیدنیا و شکست‌های پی در پی وی در اجرا و برنامه‌سازی سبب شد تا وی نسبت به دیگر عوامل شبکه «من و تو»، کمتر حق برنامه‌سازی و اجرا داشته باشد.

جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

کامنت های مردم در صفحه ی فیس بوک سالومه سیدنیا

 

 

 

 

 



  • ۱۳ ساعت پیش - جنجال جدایی سالومه مجری زن شبکه من و تو از همسرش + عکس. رسوایی دیگر در شبکه من و تو، این شبکه سلطنت طلب را به سقوط، نزدیکتر کرد…
  • ۱۶ ساعت پیش - نظر معصومه در مطلب انتقادات گسترده نسبت به سریال شمعدونی خیلی سریاله بی محتواییه به جایه اینکه یه خورده بخندیم رواعصابه مخصوصا این پسره ...
  • جنجال جدایی سالومه مجری شبکه من و تو از همسرش - آخرین اخبار روز

    www.bwinnerharbor.com/.../2235814-جنجال-جدایی-سالومه-مجری-شبکه-م...
  • ۱ روز پیش - جنجال جدایی سالومه مجری شبکه من و تو از همسرش. ... افشاگری جنجالی بازیگر زن از پشت صحنه سینمای ایران! +عکس · آب‌تنی زنان و مردان کنار امامزاده ...
  • جنجال جدایی سالومه مجری شبکه من و تو از همسرش

    wnp.ir/pages.php?...جنجال_جدایی_سالومه_مجری_شبکه_من_و_تو_از_همسر...
  • ۱ روز پیش - سالومه مجری شبکه من و تو است که پس از اجرای برنامه «سالی تاک» و برنامه ... افشاگری جنجالی بازیگر زن از پشت صحنه سینمای ایران! +عکس
  • جدایی سالومه مجری من و تو از همسرش + عکس - تالار گفتگوی هم ...

    forum.hammihan.com › ... › مطالب جالب و خواندنی › خواندنی ها و رویدادها
  • 14پست - ‏13 نویسنده

    جدایی سالومه مجری من و تو از همسرش + عکس جدایی سالومه مجری من و تو از همسرش + عکس « سال. ... شکست پی در پی «سالومه سیدنیا» در شبکه «من و تو» او را بر خلاف دیگر مجریان، تبدیل به مهره‌ای سوخته در این ... زندگی با زن مجری که مجبوره با نامحرما شوخی کنه و. .... آیا با شما نسبتی داره یا اینکه دنبال حاشیه و جنجال هستید اینطور میگید

  • سالومه مجری ضداتقلاب شبکه من و تو | پرتال جامع واکنش ...

    vakonesh.com/tag/سالومه-مجری-ضداتقلاب-شبکه-من-و-تو/
  • عکس لو رفته از چهره بدون گریم خواننده زن · آب‌تنی زنان و مردان در جوار امامزاده /تصاویر · جنجال انتشار برهنگی ۱۰ کوهنورد /تصاویر ... جدایی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو از همسرش /تصاویر رسوایی دیگر در شبکه… برچسب ها : جدایی سالومه سیدنیا از ...
  • حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو – جدیدترین اخبار ...

    www.momtaznews.com/حرف-های-پریسا-سحرخیز-مجری-شبکه-من-و-تو/
  • وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را ... سابق شبکه من و تو و بازگو کردن سبب جدایی از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای ... تجاوز های جنسی سریالی در شبکه من و تو + اسناد «طناز خامه» تنها کارمند زن ... اولین مجری زن محجبه در تلویزیون مصر + عکس ممنوعیت حضور مجریان با حجاب در ...
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از روابط ضربدری عوامل من و تو تا خودکشی خواننده آکادمی گوگوش+عکس ... تصاویر جنجالی مجری مرد شبکه من و تو این بار با روشنا هنرجو آکادمی ...
  • رسانه های برون مرزی - تجاوز جنسی

    dailyexpress.blogfa.com/tag/تجاوز-جنسی
  • از اختلاف سالومه سیدنیا با دیگر همکاران شبکه من و تو تا طلاق وی از همسرش + فیلم و عکس ... افشاگری امید خلیلی از تجاوز جنسی مدیر شبکه جم+عکس ... اما این تمام ماجرای جدایی جنجالی این مجری زن از شبکه من و تو نیست. .... بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه.».
  • اما این تمام ماجرای جدایی جنجالی این مجری زن از شبکه من و تو نیست. ... ماهواره ایاز اختلاف سالومه سیدنیا با دیگر همکاران شبکه من و تو تا طلاق وی از همسرش + فیلم و عکس.
  • عکس های جنجالی و خبرساز بایگانی - بای لینک

    byelink.ir/tag/عکس-های-جنجالی-و-خبرساز/
  • جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر ... برچسب‌ها: بدون حجاب شجریان عکس های جنجالی و خبرساز عکسهای جنجالی کتایون خوانساری عکسهای .... عکس سفلی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مجری زن شبکه سعودی العربیه ...
  • ماجرای ناپدید شدن مشکوک طناز خامه مجری من و تو + عکس سند

    www.amazing.ir/.../tannaz-khameh-humorous-story-of-you-and-i-host-c...
  • اخبار جنجالی ... جدایی ناگهانی یکی دیگر از مجریان زن شبکه من و تو آن هم درست پس از بروز رسوایی دیگر ... آن هم درست در روز جدایی وی از شبکه من و تو خبر می دهد، مسأله قطع همکاری این مجری زن با شبکه من و تو را وارد فاز جدیدی می کند. .... بیوگرافی مسی + عکس های لیونل مسی و همسرش · بیوگرافی امیر کاظمی + عکس اینستاگرام امیر ...
  • جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر

    tadvingarha.ir/.../جدایی-سالومه-سیدنیا-«-مجری-شبکه-من-و-تو-»-از-همسر...
  • تدوینگرها - جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر رسوایی دیگر در ... جنجالی و خبرساز ... سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد! + عکس · تصاویر متفاوت از چهره های مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی (28).
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از روابط ضربدری عوامل من و تو تا خودکشی خواننده آکادمی گوگوش+عکس ... تصاویر جنجالی مجری مرد شبکه من و تو این بار با روشنا هنرجو آکادمی ...
  • جدایی سالومه

    lasercenter-lar.ir/جدایی-سالومه/
  • جدایی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو از همسرش تصاویر رسوایی دیگر در شبکه من و تو این ... جنجال باردار شدن ریحانا از دی کاپریو + عکس ... جدایی سالومه مجری من و تو از همسرش + عکس .... ایرانی ۲۰۱۵ · مدل مانتو ری تون جدید ۹۴ · عکس های آیشواریا رای ۲۰۱۵ · عکس های زیبا و ناب از کودکی بازیگران زن ایرانی · عکس های محمد رضا گلزار ۹۴ ...
  • LONDON EYE - شبکه من و تو

    londoneye.blogfa.com/tag/شبکه-من-و-تو
  • اما این تمام ماجرای جدایی جنجالی مجریان زن از شبکه من و تو نیست. ... مثل رها اعتمادی در پیاده روهای استکهلم در سوئد به آوازخوانی و عکس گرفتن با رقاصه های .... برچسب‌ها: شبکه من و تو, بازداشت, مجری شبکه من و تو, پخش زنده من و تو, ..... البته این تنها قربانی فساد اخلاقی مجریان من و تو نیست سالومه سیدنیا نیز چندی پیش از همسرش جدا شد.
  • مشهورترین مجری های صداوسیما که به خارج رفتند (+عکس) | ...

    saten.ir/8985/مشهورترین-مجری-های-صداوسیما-که-به-خارج/
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عکس های جنجالی علی دایی و همسرش با مهتاب مجاب ،نامزد بیژن پاکزاد در ... چند روز پیش احسان کرمی، مجری رادیو و تلویزیون، به محدودیت حضور .... اما این حضور سالومه سیدنیا یکی از مجریان شبکه «من و تو» با نام ... سالومه پیش از پیوستن به تلویزیون من و تو 1 سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه‌های «زن» (به ...
  • پورتال خبری فانیگما - افشاگری مجری شبکه من وتو +تصاویر

    funigma.com/33682/افشاگری-مجری-شبکه-من-وتو-تصاویر
  • سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با ... من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.» ... حرف های جنجالی مجری شبکه من و تو درباره شبکه جم+عکس · عکس / سالومه مجری من و تو در تالار وحدت ... تجاوز به زن شایسته آمریکا +عکس 503 بازدید; اولین تصویر همسر مهناز افشار + ...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1197
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 891
  • بازدید ماه : 891
  • بازدید سال : 35,983
  • بازدید کلی : 588,846